ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΥΕΛΛΑ:Η ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΡΟΣ , Η ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ &ΔΩΡΟ 2,6 ΔΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ

 


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΥΕΛΛΑ:Η ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,



Η ΕΠΙΣΗΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ




ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΛΟΙΠΟΝ: 

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ

Ημερομηνία Υπογραφής : 1 Δεκεµβρίου 1982, στο Montego Bay της lαµαίκής. Τέθηκε σε εφαρµογή στις 16 Ιανουαρίου 1994.

Συμβαλλόμενα Μέρη: Μέχρι το Δεκέμβριο του 1984, 156 κράτη.

 

ΜΕΡΟΣ II

ΧΩΡΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ ΖΩΝΗ

ΤΜΗΜΑ 1

ΓΕΝΙΚΕΣ ∆ΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο  2

 Νομικό καθεστώς της χωρικής θάλασσας, του εναερίου χώρου πάνω από την χωρική θάλασσα και του βυθού και του υπεδάφους του

1. Η κυριαρχία του παράκτιου κράτους  επεκτείνεται , πέρα από την ηπειρωτική του επικράτεια και τα εσωτερικά του ύδατα και, στην περίπτωση αρχιπελαγικού κράτους, πέρα από τα αρχιπελαγικά του ύδατα, στην παρακείμενη θαλάσσια ζώνη που ορίζεται ως χωρική θάλασσα.

2. Η κυριαρχία αυτή επεκτείνεται και στον εναέριο χώρο πάνω από την χωρική θάλασσα καθώς και στον βυθό και υπέδαφος της.

3. Η κυριαρχία επι της χωρικής θάλασσας ασκείται σύμφωνα με την παρούσα σύμβαση και τους άλλους κανόνες του διεθνούς δίκαιου.

 

ΤΜΗΜΑ 2

 
ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΙΚΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

Άρθρο 3.

¨Εύρος της χωρικής θάλασσας

Κάθε κράτος έχει το δικαίωμα να καθορίζει το εύρος της χωρικής του θάλασσας. Το εύρος αυτό δεν υπερβαίνει τα 12 ναυτικά μίλια, μετρούμενα από γραμμές βάσεως καθοριζόμενες σύμφωνα με την παρούσα σύμβαση

 

Άρθρο 30

Μη συμμόρφωση πολεμικών πλοίων με τους νόμους και κανονισμούς του παράκτιου κράτους

Αν πολεμικό πλοίο δεν συμμορφώνεται προς τους νόμους και κανονισμούς του παράκτιου κράτους που αφορούν στην διέλευση από τη χωρική θάλασσα και αγνοεί οποιοδήποτε αίτημα προς αυτό για συμμόρφωση, το παράκτιο κράτος μπορεί να απαιτήσει απ' αυτό να εγκαταλείψει αμέσως τη χωρική θάλασσα.

Άρθρο 31

Ευθύνη του κράτους της σημαίας για ζημία προκληθείσα από πολεμικό πλοίο ή άλλο κρατικό πλοίο που χρησιμοποιείται για μή εμπορικούς σκοπούς

Το κράτος της σημαίας φέρει διεθνή ευθύνη για κάθε απώλεια ή ζημιά στο παράκτιο κράτος προερχόμενη από τη μη συμμόρφωση πολεμικού ή άλλου κρατικού πλοίου που χρησιμοποιείται για μη εμπορικούς σκοπούς, με τους νόμους και κανονισμούς του παράκτιου κράτους που αφορούν τη διέλευση από τη χωρική θάλασσα ή με τις διατάξεις της παρούσας σύμβασης ή με άλλους κανόνες του διεθνούς δικαίου.

 

Υποτμήμα Δ Συνορεύουσα ζώνη

Άρθρο 33 Συνορεύουσα ζώνη

 

1. Σε ζώνη που συνορεύει με τη χωρική του θάλασσα, η οποία ορίζεται ως συνορεύουσα ζώνη, το παράκτιο κράτος μπορεί να ασκεί τον έλεγχο που είναι απαραίτητος για να:

α) εμποδίζει παραβίαση των τελωνειακών, δημοσιονομικών, μεταναστευτικών ή υγειονομικών του νόμων και κανονισμών στο έδαφός του ή στη χωρική του θάλασσα 7

β) τιμωρεί παραβιάσεις των παραπάνω νόμων και κανονισμών που διαπράχθηκαν στο έδαφός του ή στη χωρική του θάλασσα.

2. Η συνορεύουσα ζώνη δεν μπορεί να εκτείνεται πέρα από τα 24 ναυτικά μίλια από τις γραμμές βάσης από τις οποίες μετράται το πλάτος της χωρικής θάλασσας.

 

Άρθρο 56

Δικαιώματα, δικαιοδοσίες και υποχρεώσεις του παράκτιου κράτους στην αποκλειστική οικονομική ζώνη

 

1. Στην αποκλειστική οικονομική ζώνη το παράκτιο κράτος έχει:

α) κυριαρχικά δικαιώματα που αποσκοπούν στην εξερεύνηση, εκμετάλλευση, διατήρηση και διαχείριση των φυσικών πόρων, ζωντανών ή μή, των υπερκειμένων του βυθού της θάλασσας υδάτων, του βυθού της θάλασσας και του υπεδάφους αυτού, ως επίσης και με άλλες δραστηριότητες για την οικονομική εκμετάλλευση και εξερεύνηση της ζώνης, όπως η παραγωγή ενέργειας από τα ύδατα, τα ρεύματα και τους ανέμους 7

β) δικαιοδοσία, όπως προβλέπεται στα σχετικά άρθρα της παρούσας σύμβασης, σχετικά με:

i) την εγκατάσταση και χρησιμοποίηση τεχνητών νήσων, εγκαταστάσεων και κατασκευών,

ii) τη θαλάσσια επιστημονική έρευνα,

iii) την προστασία και διατήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος 7

γ) άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις που προβλέπονται από την παρούσα σύμβαση.

 

Άρθρο 57

Εύρος της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης

 

Η αποκλειστική οικονομική ζώνη δεν εκτείνεται πέραν των 200 ναυτικών μιλίων από τις γραμμές βάσης από τις οποίες μετράται το εύρος της χωρικής θάλασσας.

 

Άρθρο 76 Ορισμός της υφαλοκρηπίδος

1. Η υφαλοκρηπίδα ενός παράκτιου κράτους αποτελείται από το θαλάσσιο βυθό και το υπέδαφός του που εκτείνεται πέραν της χωρικής του θαλασσας καθ' όλη την έκταση της φυσικής προέκτασης του χερσαίου του εδάφους μέχρι του εξωτερικού ορίου του υφαλοπλαισίου ή σε μια απόσταση 200 ναυτικών μιλίων από τις γραμμές βάσης από τις οποίες μετράται το πλάτος της χωρικής θάλασσας όπου το εξωτερικό όριο του υφαλοπλαισίου δεν εκτείνεται μέχρι αυτή την απόσταση.

Άρθρο 77

Δικαιώματα του παράκτιου κράτους στην υφαλοκρηπίδα

 

1. Το παράκτιο κράτος ασκεί στην υφαλοκρηπίδα κυριαρχικά δικαιώματα προς το σκοπό της εξερεύνησης και εκμετάλλευσης των φυσικών πόρων αυτής.

2. Τα δικαιώματα που αναφέρονται στην παράγραφο 1, είναι αποκλειστικά υπό την έννοια ότι άν το παράκτιο κράτος δεν εξερευνά την υφαλοκρηπίδα ή δεν εκμεταλλεύεται τους φυσικούς της πόρους, κανείς δεν μπορεί να αναλάβει αυτές τις δραστηριότητες χωρίς ρητή συναίνεση του παράκτιου κράτους.

3. Τα δικαιώματα του παράκτιου κράτους στην υφαλοκρηπίδα δεν εξαρτώνται από την πραγματική ή ιδεατή κατοχή ή από οποιαδήποτε ρητή διακήρυξη.

4. Οι φυσικοί πόροι που αναφέρονται σ' αυτό το μέρος αποτελούνται από τους μεταλλευτικούς και άλλους μή-ζώντες οργανισμούς που ανήκουν στα καθιστικά είδη, δηλαδή οργανισμούς οι οποίοι κατά το στάδιο που είναι δυνατή η αλίευσή τους είναι είτε ακίνητοι στο βυθό της θαλασσας ή κάτω απ' αυτόν, είτε ανίκανοι να κινηθούν ειμή μόνον εφόσον βρίσκονται σε διαρκή φυσική επαφή με το βυθό της θάλασσας ή το υπέδαφός του.

 

Άρθρο 121 παρ. 2

Καθεστώς των νήσων

Εκτός όπως προβλέπεται στην παρ.3, η χωρική θάλασσα, η συνορεύουσα ζώνη, η αποκλειστική οικονομική ζώνη(ΑΟΖ) και η υφαλοκρηπίδα μιας νήσου καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας σύμβασης που εφαρμόζονται στις άλλες υπηρετικές περιοχές.

 ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΘΗΚΗ. Η ΟΠΟΙΑ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 2321/1995 ΦΕΚ Α 136 ΤΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ.


ΝΟΜΟΣ 2321/1995.


ΜΕ ΒΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΕΡΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΠΡΩΤΟΝ:

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 1947 ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΠΑΛΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ 1958 ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΧΑΡΑΞΕΙ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ ΖΩΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΩΖΑΝΗ.

ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΑΤΕ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ:

ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΤΟΥ 1982 ΟΠΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΟ 1994 ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΑΤΕ ΤΟ 1995, ΔΗΛΑΔΗ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΩΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ  ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΟΖ, ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ ΖΩΝΗ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑ ΚΤΛ. ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ 1982 12 Ν. Μ. ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΕΡΙ ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑΣ ΖΩΝΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΣΥΝΟΛΟ 24 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ....

ΑΡΑ ΤΗΝ  ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ…

ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΑΞΑΤΕ. ΚΥΡΩΣΑΤΕ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΤΟ 1995 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.

 

ΤΡΙΤΟΝ:

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΝ ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ  49,2% ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΈΛΕΥΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΏΝ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΥΣΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟ ΕΔΑΦΟΣ..

 

ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ… ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ…

 

ΤΕΤΑΡΤΟΝ:

ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ 3 ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ(ΛΩΖΑΝΗ -ΓΕΝΕΥΗ ΤΟΥ 1958 ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ 1982) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..  ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΑΞΑΤΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΞΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ ΖΩΝΗ.. ΚΥΡΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ.

ΣΗΜΕΙΩΤΈΟΝ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Π.Χ. ΠΟΥ ΑΠΟ 1964 ΣΤΟ ΕΥΞΥΝΟ ΠΟΝΤΟ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΣΕ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΙΣΙΩΝ ΤΟΥ 1947 ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΤΟΥ 1958.

 

ΑΡΑ ΤΙ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ????

ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΣΤΟ 100% ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.

ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΈ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ. ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΝΑ CASUS BELLI ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ 1995 ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΜΟΣ 2321/1995 ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ…


ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΛΟΙΠΟΝ: ΟΤΙ ΕΔΩ KAI ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΑΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1982 ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ  ΖΩΝΗ  ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΣΕ ΑΛΛΑ 12 Ν.Μ. ΔΗΛΑΔΗ 24 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ…. 


ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ CASUS BELLI, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕ  ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…

 


ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ 3 ΧΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΑΣ.. ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ 6 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΑΙΓΑΙΟ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΤΑ 24 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ.

ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ.... ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΕΞΙ Ν.Μ ΟΛΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ. ΜΕ ΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ. 


ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ 24 ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ:


ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΥΔΑΤΑ....

ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΧΙΑ.. ΟΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΙΤΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΙΤΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ... ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ...

 

ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΡΘΡΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΠΟΙΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

 

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΕΙΣ, ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.


Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ

ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ